Contact

Mocht je een vraag of opmerking hebben of wil je ons iets laten weten? Mail ons dan gerust, Lisa, Emma en Marleen staan voor je klaar om te helpen!

Onze reactietijden zijn als volgt en doorgaans binnen 24 uur:
Maandag-Vrijdag: 08:00-18:00
Zaterdag: 08:00-15:00
Zon- en feestdagen: Beperkt reactie, bedankt voor je begrip!

Voor al jouw vragen en opmerkingen zijn we 24/7 bereikbaar via e-mail: info@middo.nl

2 tips voor het snel afhandelen van mailcontact:

  1. Mocht je na antwoord van ons nog verder hulp nodig hebben, reageer dan a.u.b. op ons laatste mailcontact. Zo houden we al het contact wat we met elkaar hebben gehad overzichtelijk.
  2. Helaas merken wij sommige van onze klanten het gevoel hebben dat ze sneller geholpen worden als ze meerdere mails sturen, dit is zeker niet het geval. Wij handelen alle mails één voor één af en zullen doorgaans binnen 24 uur te reageren.

Update December: Door een onverwachte hoge toename in verkopen bij onze leverancier zijn de materialen tijdelijk op geraakt. Dit is inmiddels opgelost maar hierdoor is er vertraging ontstaan. De aankomende feestdagen hebben ook bij onze leveranciers tot een hogere druk geleid. Deze situatie heeft tot gevolg dat de levertijd voor je bestelling nu tussen de 14 en 28 dagen ligt.

Hieronder vind je handige links en antwoorden op veelgestelde vragen:

Bestelling & levering

  • Voor de meest actuele informatie over levertijden en eventuele vertragingen, zie onze Bestelling & levering pagina.
  • Je kunt de status van je bestelling volgen via deze link. Gebruik je Track & Trace nummer, dat je binnen 3 dagen na jouw bestelling per e-mail ontvangt.
  • Voor veelgestelde vragen bekijk onze FAQ pagina.

Staat je bestelling op geleverd, maar heb je nog niks ontvangen?

  • Controleer je omgeving, het komt soms voor dat de bezorger het op een veilige plek neerlegt of bij de buren aflevert.
  • Wacht nog even af, soms staat een pakket al op geleverd, maar komt het pas enkele dagen later daadwerkelijk binnen.
  • Neem contact op met de bezorgdienst, zij kunnen vaak specifiekere details geven over de levering.
  • Indien je met de bovengenoemde stappen helaas nog steeds je bestelling niet ontvangen hebt, neem dan contact met ons op via info@middo.nl.

Nederlanse handleidingen

Retouraanvragen & annulering

Defecten & beschadigingen

  • Heb je, tot onze spijt, een defect of beschadiging ontdekt? Stuur ons alsjeblieft foto's of video van het defect of de beschadiging naar info@middo.nl. We zorgen graag voor een passende oplossing.
Mocht je toch nog een vraag hebben, neem dan een kijkje op onze FAQ-pagina of stuur gerust een e-mail naar info@middo.nl voor persoonlijke ondersteuning.
Bedankt voor je begrip en een prettige dag verder!

Met vriendelijke groet,
Lisa, Emma en Marleen
Klantenservice Middo
Niet goed? Geld terug!
Voor 17:35 besteld = vandaag verzonden
Ontvang eerst, betaal achteraf met Klarna!
Gratis bezorging in NL & BE.