Verzend- en leveringsinformatie
Voorwaarden voor Verzending en Levering
Duurzame en snelle levering
Wij verzenden jouw bestelling rechtstreeks vanuit ons buitenlandse magazijn, omdat wij wereldwijd leveren. Dit zorgt ervoor dat je geniet van een breed scala aan producten die anders moeilijk beschikbaar zouden zijn. Bovendien helpt deze werkwijze om transportkosten te verlagen en de CO2-uitstoot te verminderen, wat bijdraagt aan een milieubewuste aanpak. Hierdoor kunnen wij jou altijd scherpe prijzen aanbieden, zonder in te leveren op service of kwaliteit. Zo maak je een bewuste keuze voor duurzaamheid én voordelig shoppen!
Gratis bezorging in Nederland en België
Wij bieden Altijd Gratis verzending, zonder minimumbedrag! Jouw bestelling wordt rechtstreeks bij jou thuis bezorgd, zonder extra kosten.
Verwerkingstijd & Pakket Volgen
Alle bestellingen worden direct na ontvangst verwerkt en binnen 1-3 werkdagen verzonden vanuit ons buitenlandse magazijn. Zodra jouw bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code, zodat je jouw pakket eenvoudig kunt volgen via: Volg je Bestelling
In de meeste gevallen ontvang je deze code vrijwel direct na het plaatsen van je bestelling. Mocht dit onverhoopt iets langer duren, dan ontvang je de code uiterlijk binnen 2 dagen. Zo blijf je altijd volledig op de hoogte van de status van jouw bestelling.
Levertijd
Onze standaard levertijd is 7-14 dagen. We doen er alles aan om je bestelling binnen deze termijn te bezorgen. In uitzonderlijke gevallen, zoals bij feestdagen, vakanties of extreme weersomstandigheden, kan het maximaal 28 dagen duren. We waarderen je geduld en houden je op de hoogte van de voortgang van je bestelling via: Volg je Bestelling
Correcte bezorginformatie
Voor een soepele levering is het belangrijk dat je bezorggegevens volledig en correct zijn. Mocht er een fout zijn, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via info@middo.nl, zodat we de gegevens kunnen aanpassen en jouw bestelling zonder problemen aankomt.
Annulering van jouw bestellingen
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst, omdat deze direct wordt verstuurd en verwerkt vanuit ons buitenlandse magaizijn. Er geldt wel een herroepingsrecht tot en met 14 dagen vanaf de dag van ontvangst van jouw bestelde product(en), waarin je de bestelling kunt retourneren. Heb je meer producten besteld in één bestellen? Dan gaan de 14 dagen in vanaf de dag dat het laatste product is ontvangen.
Pakket nog niet ontvangen?
Is jouw pakket gemarkeerd als bezorgd, maar heb je het nog niet ontvangen?
- Soms wordt het pakket een dag later geleverd, wacht daarom 24 uur.
- Controleer bij buren of de bezorgdienst of het ergens anders is afgeleverd.
- Controleer je brievenbus, een veilige plek of rondom het huis.
- Neem gerust contact op met onze klantenservice als je pakket er na 24 uur nog steeds niet is. We helpen je graag verder!
Kwijtraken van levering
Het spijt ons te horen dat er problemen zijn ontstaan rondom jouw bestelling. Wij verzoeken je vriendelijk om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Mocht je aangeven jouw bestelling niet te hebben ontvangen, zelfs wanneer de track & trace-informatie aangeeft dat deze is geleverd, dan starten wij standaard een onderzoek volgens onze procedures.
Tijdens dit onderzoek werken wij nauw samen met de bezorgdienst om de locatie van het pakket te achterhalen. Dit proces kan enkele weken tot soms enkele maanden in beslag nemen omdat dergelijke onderzoeken helaas vanuit de bezorgdiensten geen prioriteit heeft. Wij verwachten daarin een proactieve communicatie en jouw medewerking tijdens deze periode, zodat we het onderzoek zo snel mogelijk kunnen afronden of naar een oplossing kunnen werken die binnen ons beleid past.
Ons doel is om deze situatie naar ieders tevredenheid op te lossen. Wij doen ons uiterste best om binnen de mogelijkheden van ons beleid een oplossing te bieden en waarderen jouw begrip en samenwerking hierin.
Pakket niet aannemen of niet ophalen bij een servicepunt
Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, zal het pakket afhankelijk van de bezorgdienst maximaal twee keer worden aangeboden. Als de bezorging niet succesvol is, wordt het pakket normaal gesproken naar een afhaalpunt of servicepunt gebracht, waar het binnen de aangegeven termijn opgehaald moet worden. Wordt het pakket niet opgehaald, dan wordt het retour gestuurd naar een magazijn van de bezorgdienst buiten onze controle en dus niet aan ons.
Het is belangrijk om te weten dat wij geen terugbetaling kunnen doen als een pakket geweigerd wordt of niet wordt opgehaald bij een afhaalpunt. Dit komt omdat pakketten die geweigerd worden, niet bij ons geretourneerd worden door de bezorgdienst. Onze voorwaarden stellen dat de klant verplicht is het pakket te accepteren of op te halen bij een afhaalpunt. Enkel door het pakket te retourneren volgens onze ruil- en retourpagina kan een terugbetaling plaatsvinden of kan de factuur bij Klarna vervallen.
Als een pakket opnieuw verzonden moet worden omdat het niet succesvol geleverd kon worden of niet was opgehaald, dragen wij éénmalig de kosten voor een nieuwe verzending. Voor een extra poging hierna, brengen wij €8,- in rekening bij de koper.
Volg je bestelling eenvoudig
Met onze Track & Trace service kun je altijd de status van je bestelling volgen. Voer jouw ordernummer en e-mailadres of je track & trace nummer in en volg de voortgang van je pakket eenvoudig via onze Track & Trace pagina.
Vragen over je bestelling?
Bezoek onze FAQ-pagina voor antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Bedrijfsgegevens
E-mailadres: info@middo.nl
Telefoonnummer: +31 85 130 1668
Handelsnamen:
Knijn E-commerce
Knijn E-commerce B.V.
KVK: 93443390
BTW nr: NL866402639B01
Vestigingsnr.: 000051633019
Knijn Holding B.V.
KVK: 93427867
BTW: NL866394564B01
Vestigingsnr.: 000058973303
Knijn E-commerce B.V. is een werkmaatschappij die opereert onder de holding Knijn Holding B.V.
Adres:
Bogertje 20, 1693 KH Wervershoof, Noord-Holland, Nederland
(Geen Retouradres)