Verzend- en leveringsinformatie
Voorwaarden voor verzending en levering
Duurzame en snelle levering
Wij verzenden jouw bestelling rechtstreeks vanuit ons buitenlandse magazijn, omdat wij wereldwijd leveren. Dit zorgt ervoor dat je geniet van een breed scala aan producten die anders moeilijk beschikbaar zouden zijn. Bovendien helpt deze werkwijze om transportkosten te verlagen en de CO2-uitstoot te verminderen, wat bijdraagt aan een milieubewuste aanpak. Hierdoor kunnen wij jou altijd scherpe prijzen aanbieden, zonder in te leveren op service of kwaliteit. Zo maak je een bewuste keuze voor duurzaamheid én voordelig shoppen!
Gratis bezorging in Nederland en België
Wij bieden altijd gratis verzending, zonder minimumbedrag! Jouw bestelling wordt rechtstreeks bij jou thuis bezorgd, zonder extra kosten.
Verwerkingstijd & Pakket Volgen
Bestellingen worden tussen maandag en zaterdag direct verwerkt en binnen 2-4 werkdagen verzonden. Je ontvangt vrijwel direct na het plaatsen van je bestelling een Track & Trace-code per e-mail. In uitzonderlijke gevallen ontvang je deze uiterlijk binnen 2 dagen, zodat je jouw bestelling eenvoudig kunt volgen.
Levertijd
Onze standaard levertijd is 7-14 dagen. We doen er alles aan om je bestelling binnen deze termijn te bezorgen. In uitzonderlijke gevallen, zoals bij feestdagen of extreme weersomstandigheden, kan het maximaal 28 dagen duren. We waarderen je geduld en houden je op de hoogte van de voortgang van je bestelling.
Correcte bezorginformatie
Voor een soepele levering is het belangrijk dat je bezorggegevens volledig en correct zijn. Mocht er een fout zijn, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via info@middo.nl, zodat we de gegevens kunnen aanpassen en jouw bestelling zonder problemen aankomt.
Annulering van jouw bestellingen
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst, omdat deze direct wordt verstuurd en verwerkt aan onze leverancier. Er geldt wel een herroepingsrecht tot en met 14 dagen vanaf de dag van ontvangst van jouw bestelde product(en), waarin je de bestelling kunt retourneren. Heb je meer producten besteld in één bestellen? Dan gaan de 14 dagen in vanaf de dag dat het laatste product is ontvangen.
Pakket nog niet ontvangen?
Is jouw pakket gemarkeerd als bezorgd, maar heb je het nog niet ontvangen?
- Soms wordt het pakket een dag later geleverd, wacht daarom 24 uur.
- Controleer bij buren of de bezorgdienst of het ergens anders is afgeleverd.
- Neem gerust contact op met onze klantenservice als je pakket er na 24 uur nog steeds niet is. We helpen je graag verder!
Niet opgehaald of geweigerd pakket
Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, wordt het pakket bij de buren afgeleverd of naar een afhaalpunt gebracht. Het is belangrijk om je pakket daar tijdig op te halen. Indien het pakket opnieuw verzonden moet worden, doen we dit de eerste keer kosteloos. Bij een tweede keer worden verzendkosten in rekening gebracht.
Volg je bestelling eenvoudig
Met onze Track & Trace service kun je altijd de status van je bestelling volgen. Voer jouw ordernummer en e-mailadres of je track & trace nummer in en volg de voortgang van je pakket eenvoudig via onze Track & Trace pagina.
Vragen over je bestelling?
Bezoek onze FAQ-pagina voor antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Bedrijfsgegevens
E-mailadres: info@middo.nl
Telefoonnummer: +31 85 130 1668
Knijn E-commerce B.V.
KVK: 93443390
BTW: NL866402639B01
Vestigingsnr.: 000051633019
Knijn Holding B.V.
KVK: 93427867
BTW: NL866394564B01
Vestigingsnr.: 000058973303
Knijn E-commerce B.V. is een werkmaatschappij die opereert onder de holding Knijn Holding B.V.
Adres:
Bogertje 20, 1693 KH Wervershoof, Noord-Holland, Nederland
(Geen Retouradres)